Update om helgen!



Hej på er!

Nu var det längesen jag bloggade ordentligt, tänkte uppdatera igår men då fungerade inte blogg.se att logga in på och när det sen väl fungerade var jag för trött för att orka blogga! Men nu ska ni få er en ordentlig update om helgen!

I fredags var jag ju som jag berättat innan hos min baby och myste vilket var helt underbart. Finns inget mysigare än att somna och vakna upp bredvid den man älskar! Så lördagsmorgonen tillbringades hos Kenny innan jag åkte hem vid tolv för att hjälpa till att städa och fixa mig.
Vid två kom gästerna och även min Älskling! Blev lite fika och tårta (tårtan var sjukt god förresten!), och lite extra klirr i kassan!

Gunnel (min faster) hade med sig provklänningen till min balklänning som hon hade sytt om lite sen första provningen och den satt mycket fint! Nu skulle det dröja ungefär en månad tills jag fick se min riktiga klänning. Kan inte säga annat än att jag längtar!!

På lördagskvällen så stannade min finis kvar hos mig och vi myste lite och tittade på Melodifestivalen! Jag måste säga att jag älskade Darin's låt! Den var sjukt bra!

Igår blev det som vanligt dans med vårt projektarbete och det gick sjukt bra! Var inte så många denna gången så vi riktigt gick igenom allting så att våra dansare skulle vara säkra på stegen! Det roligaste är att se att de utvecklas för varje gång, liksom, pappa som var helt taktlös i början till att nu nästan hänga med i alla steg! Coolt faktiskt!

Vill ni förresten veta något kul? Min älskling fixade min dator lite på lördagskvällen och söndagmorgonen så nu har jag antivirus program (för första gången på typ ett och ett halvt år) plus att han snabbat upp den så ni som tyckte att min dator var slö innan kan jag informera om att nu går det till och med att titta på webb-tv i fullskärm! Rena lyxen för mig ska ni veta! Paradise Hotel Danmark gick varmt hos mig igår!

Nej, nu ska jag avsluta här och gå ner och se om jag hittar något gott till frukost! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0