TIPS FRÅN COACHEN!



Japp, nu är det min tur att komma med lite tips! Efter att ha fått ett väldigt glatt sms från Baloo tänkte jag berätta för världen om mitt hårs nya älskling(-ar) .

För några veckor sen så började jag använda Syoss Leave In Spray, Shine Boost . Det är ungefär som en hårinpackning som man sprutar i håret och som man sedan låter vara kvar i håret utan att tvätta ur det. Pricken på i så gör det håret väldigt glansigt ut, a lá Hollywood hår! Det blänker så fint i håret och dessutom gör det underverk för slitna toppar. Mina gick från rishögar till "inte så farligt slitna". Vilket är toppen!
På sprayet står det att man ska spruta i det på vått hår men jag kör mitt ungefär två gånger om dagen - då även på torrt hår och det fungerar utmärkt!

Alltså rekommenderar jag verkligen det här sprayet! Så har ni slitna toppar men inte vill klippa håret, prova!


Sen har jag ännu en produkt jag vill höja till skyarna! Det är Proffs Dry Shampoo!! Om ni liksom jag vet att schamponeringar var och varannan dag sliter på håret men inte kan tvätta det mer sällan för då blir håret alldeles fettigt och äckligt.
Då ska ni prova Torrshampoo! Genom att spraya i det i hårbotten ( & där håret oftast blir fett) så förvandlas det feta håret omedelbart till fint hår som ser nytvättat ut! Då kan man tvätta håret mer sällan vilket också gör underverk för rishögar till hår!

Det är ju rekomenderat att inte tvätta sitt hår med är tre gånger i veckan, vilket då är fullt möjligt med torrshampoot. Mitt bästa köp på länge (förutom mina solglasögon d) . Och nej, man behöver inte duscha BARA tre gånger i veckan. Jag duschar varje dag, blöter ner håret någon dag eller sätter upp det i en tofs på huvudet.

Lite tips från Coachen, hoppas ni gillade det!




Kommentarer
Postat av: Christina

Syoss schampo och balsam är underbart!

2010-02-13 @ 14:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0