Psykisk misshandel..


Blä vad jag vill ha skor.. På vinterhalvåret är jag knappt sugen på att köpa skor men nu när alla vårskor kommer in så bara ååååh, skogalen Jénny bara vill ha flera och flera!!

Har nu hittat en massa finisar från Nelly.com som jag verkligen hade velat se på mina fötter och det stör mig att jag inte är rik. Jag hade nästan seriöst gjort vad som helst för att ha en massa snyggingar nu till våren!



ett par nya converse och ett par heels hade inte suttit fel.
Dessa heelsen hade jag dock inte kunnat gå i tror jag då klacken är smal.. :(



Åååh, dessa stövletter är verkligen to die for!
Och sådana där Gladiatorsandaler har jag velat ha i snart ett år..
Dock helst i brun, men dessa i svart var ju också sjukt fina!!



eller dessa stövletter, helst de till höger...

Eller dessa, från Have2have.se



D
et är fan inte lätt att älska skor,
älska klackar med feta platåer
älska snygga skor..


Någon snäll, rik och generös människa som vill köpa skor
till mig i födelsedagspresent? (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0