Mysig helg med pojkvännen!



Iomed rubriken kanske ni förstår att jag inte haft så mycket tid över till att blogga?


I fredagskväll kom Kenny hit och vi myste en massa och bara hade det underbart. Vi bestämde oss också för att fira alla hjärtans dag på lördagen istället för idag då restaurangen vi skulle äta på inte hade öppet på söndagar..  Så igår ( lördags) så åkte jag och min älskling och åt kinamat på den nya resturangen i Svalöv. De hade mycket god mat, men de hade väldigt svårt med det svenska språket vilket ledde till att våra beställningar blev lite fel. Jag ville inte ha friterad kyckling utan stekt (vilket jag sa) eftersom jag oftast inte tål frityren och Kenny skulle få stekta nudlar.. Jag fick friterad kyckling och min älskling fick inga nudlar... Haha, men jordnötssåsen var mycket god och vi hade det väldigt mysigt!

Efter vår middag åkte vi hem till mig, där vi var hemma själva. Tände en massa ljus och kollade först lite på en film och sedan på Melodifestivalen. Sjukt mysigt hade vi!!

Min älskling är bäst! Kenny, jag älskar dig mest!!



Mysigt va?





The world's greatest! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0