Kväll..



Hej på er!

Ligger i sängen nu och tar det lungt, vilket är väldigt skönt! Min sötnos bloggade ju lite i morse som ni kanske  sett, haha! Gulligt av honom!

Spenderade som sagt hela gårdagen och morgonen hos min älskling och det var minst sagt, spännande. Haha! Tänker inte gå in på något här men lite spännande var det! Mysigt också såklart! Jag utnämndes både till Prinsessa och lekledare! haha !

Morgonen var mycket mysig och underbar! Vid två fick jag tyvärr ta bussen hem för jag och min familj skulle hem till Farmor som fyller år. Eller ja, hon fyller år imorgon men vi kan inte komma på hennes kalas imorgon så fick vi komma idag istället så det blev mat iform av rostbiff och potatissallad och sen lite tårta till efterrätt! Mycket gott!

Farmor, hon har en sådan här digital fotoram ni vet? Hon fick den i julklapp av mina kusiner där de lagt in bilder så idag så fyllde jag på minneskortet med lite fler bilder till henne. Vissa helt störda på mina syskon och mig samt hela familjen! Hon blev jätteglad när jag en timme senare kom tillbaka med nya fina bilder! Nu fick hon ju något att titta på ikväll!

Ikväll så ska jag inte göra ett skit faktiskt. Kolla på Mello och äta chips? Haha! Låter som en skön och oansträngande lördagskväll! Lite Paradise Hotel-tittande ikväll blir det nog också!

Hoppas Ni haft en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0