hemma hos älsklingen!

Hej!

Nu sitter jag hemma hos Kenny och det är väldigt mysigt. Just nu är han och duschar dock men sen så ska vi ha myskväll med lite godis och tända ljus . Mysfaktorn ligger på hög nivå!
I eftermiddags fick jag äntligen klart min läxa så nu är läsloggarna inskickade! Skönt . Nu ligger jag inte efter längre så nu är det bara rapporten jag ska börja på!
Hoppas tågen går imorgon, kan inte missa slutproduktionen imorgon.. Missade ju idag vilket känns hemskt. Hatar att inte få vara med och planera och bestämma.. Haha 8) . Dans hela dagen imorgon så det är inget man direkt vill missa..
Aja, nu ska jag gosa med min baby och pussas lite! Ha det bra allihopa, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0