Godmorgon!



Eller godmorgon är det inte för mig, men det är det kasnke för vissa som läser? Tyvärr vaknade jag tidigt idag, brukar ha en tendens till det när jag somnat alldeles för sent..  Somnar jag innan tolv kan jag sova till tio - halv elva, men somnar jag efter tolv vaknar jag vid typ halv nio - nio. Skumt va? Ingen aning om varför det blir så men som ni kasnke förstår då så gick jag och la mig efter tolv igår (närmare ett faktiskt) och så vaknade jag halv nio - trött men kunde inte somna om. Typsikt! Men jag la endå kvar i sängen i typ en timme bara för att vila ut lite till i alla fall!


Frukost sen, då jag gav mig själv en vitamin-boost i form av banan och kiwi i corn flakesen med svartvinbärsjuice till det - vilket gav mig energi att gå ut och gå en runda i snön! Dock var det sjukt jobbigt då snön på vissa ställen smälte och var slask istället vilket gjorde så att man gled bakåt. Haha, två steg fram, ett bak typ.


Nu ska jag snart gå upp i duschen och senare fixa mig lite för i eftermiddag ska jag till banken för att betala Costa Brava-resan och efter det ska jag antagligen hem till min älskade pojkvän för lite fredagsmys! Låter som en bra dag! Men först ska jag äta upp mina pistachnötter - sjukt underbart gott!

Hoppas ni får en trevlig fredag
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0