God kväll!



Hur mår ni? Idag mår jag faktiskt bra, humöret svänger lite som det vill som vanligt. Tror att det är depp-monstret som spökar på grund av snön och mörkret. Jag mår liksom alltid bra på våren och sommaren men under hösten och vintern kommer det alltid någon slags depp-tid smygandes fram och tynger en. Speciellt när jag är ensam.

Idag sitter jag helt själv i min stora säng. Men jag mår bra. Det är positivt! Dock måste jag faktiskt påpeka att det är väldigt tråkigt att sitta här helt ensam, utan en pojkvän att pussa på eller som håller om en. Man blir faktiskt lite bortskämd när man haft honom nära två kvällar i rad. Då känner man sig ensam.. Det enda positiva är dock att man får en stor säng för sig själv och ingen som snyltar antingen kuddar eller täcken från en. Men det finns ju samtidigt ingen axel att ligga på, ingen varm kropp bredvid, ingen som snor min kudde eller täcket, ingen som lägger sin arm runt mig, ingen som viskar i mitt öra att han älskar mig och ingen som pussar mig på morgonen och drar sina fingrar genom mitt hår för att få mig att vakna.. Vill ha dig här.. <3

Som sagt, jag sitter här själv och har nyss färgat håret. Det är fortfarande blött än så jag kan inte tala om för er hur färgen blev. Möjligtvis samma, lite mörkare nu i början innan resterna försvunnit. Men om några dagar är nog färgen densamma dock! Är faktiskt glad att jag färgade mitt hår mörkt förra hösten. Tycker att det passar mig mycket bättre att vara mörkhårig. Visst att det blonda var ganska fint, men det var ett helvete att färga och topparna slets som jag vet inte vad.
Vad tycker du? Passade jag bättre i blondt eller är framhäver det bruna håret mitt ansikte bättre? Jag personligen tycker ju som sagt att färgen jag har nu är snyggare!

Nej, vet ni vad. Nu ska jag sluta skriva och se några avsnitt av Paradise Hotel DK ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0