De senaste dagarna i stora drag



FREDAG:

Myskväll med min älskling men en massa tända ljus, film och pussar!

LÖRDAG:

Vaknade upp bredvid min Älskling, vilket är det bästa som finns! Mys upp i Halmstad sen med Skånetöserna & Christina och Sara! Blev Mello med vääldigt nervös vänner, glädjetjut från deras sida. Jag filmade dom så jag täntke bjussa på den sist i inlägget. Bara så att ni som inte är fans ska veta hur det är att vara det. Söta är dom! Haha!

Lördagens bästa och tröttaste citat:
Jag skulle förklara filmen "How to lose a guy in ten days" .
Jénny: How to lose a gay in ten days..
Emma: Ja för det är svårare att bli av med dom än med andra människor?
Jénny: Ja, dom liksom suger sig fast.

Detta ledde till asgarv och nej, det skulle inte låta så som det lät!

SÖNDAG:

Jag och Baloo gick upp tidigt, hon bad mig väcka henne så jag skakade typ sönder henne.. Hahha! Tåget hem vid elva iallafall, hade sen projektarbetet med våra danslektioner som gick mycket bra!

På kvällen åkte jag hem till min Älskling och hade det sjukt mysigt! (A)

MÅNDAG:

Imorse så vaknade jag och Kenny först när klockan ringde vid 6, sen stänger min söta pojkvän av snoozen för vi trodde att vi inte skulle somna om - vilket leder till att vi somnar om. När vaknar vi då? Jo, fem minuter innan vi skulle gå till bussen. Först så täntke vi strunta i bussen men ja, jag har ju dans på morgonen och kan verkligen inte missa den så det blev upp snabbt som attan, slänga på sig kläderna, borsta tänderna och sen sticka!

Men vi hann och hade en mysig bussresa tillsammans till Landskrona där vi sen tyvärr fick säga hejdå och jag fortsätta till Helsingborg. Där väntade två danslektioner som typ gick åt helvete och sen hem igen.

Hemma vid ett och efter det har jag i stort sätt inte gjort något viktigt. Sovit , suttit vid datorn och pluggat lite. Nu ska jag lägga upp tre bilder till er och en video. Efter det slipper ni höra mer från mig ikväll! :)

Puss!





Trötta vänner! Här var jag och Baloo färdiga för att åka och då låg
Emma och Sofie kvar och sov !



Mina nya brills. Coola va? ;)



Original Video - More videos at TinyPic

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jissesmalia, jag tror detdär kallas glädje faktiskt! 8) Tack för helgen min fina vän!! <3<3

2010-02-08 @ 21:04:23
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: julia a

HAHAHAHA nej de syns ju inte alls att sofie va nervös x) haha :)

2010-02-08 @ 21:06:04
URL: http://mylifeasjulia.webblogg.se/
Postat av: Christina

Den ska spridas vilken glädje. ni är bäst

2010-02-08 @ 21:53:57
Postat av: Emma

Hahahahahhahaa fy fan asså haha jag är glad man inte ser mig så mycket hahahaha xD

Du måste skicka den till mig sen! :)

Tack för helgen <3

2010-02-09 @ 11:37:20
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0