Alla Hjärtans Dag



Jag har alltid hatat denna dagen. Vart eviga år har jag gått förbi denna dagen som singel, hatat alla som älskat denna dagen. Stört mig på alla som hade pojkvän som de kunde åka hem till, som de fick rosor av, åt på resturang med och sen myste med. Jag undrade alltid varför det aldrig var min tur, varför det aldrig var jag som fick rosorna, som fick gå med sin älskade på resturang eller hade någon att mysa med.

På söndag har jag det och jag är lyckligast!

Men vad jag vill ha sagt är att man borde inte vara deprimerad och ledsen på alla hjärtans dag, för som det heter ALLA hjärtans. Alla har inte en pojkvän/flickvän/sambo/man/fru . Men alla ha en familj som älskar en, vänner som älskar en. Bästa vänner som kanske betyder allt för en. För visst kan man mysa med sin allra bästa vän, skratta och umgås och ha roligt. Man kan skicka ett brev/maila/sms till alla som betyder något för en.

Men i år ska jag inte fira alla hjärtans dag ensam, utan för första gången i hela mitt liv har jag en underbar pojkvän vid min sida. Någon att skänka lite extra kärlek just denna dag. Även om alla dag ska vara fyllda av all slags kärlek som känns det lite som att Alla <3 dag borde firas och sprida lite extra kärlek!

Jag kunde aldrig drömma om att hitta en såhär fin kärlek, någon som älskar mig för den jag är. Som betyder så underbart mycket för mig och som jag älskar mer än något. Kenny Peter Nilsson, du är den enda ! <3




Rosor måste vara något av det
finaste man kan få?






nästan ett år sen.
början på det bästa som hänt mig .
Jag älskar dig Kenny, mest!
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0