8/2 10



God kväll!

Nu sitter jag här framför datorn och försöker plugga lite. Det går inte så bra för jag har sjukt svårt med att koncentrera mig! Mer än vanligt då. Hade allt varit som vanligt så hade jag försökt skärpa mig och göra något vettigt av det. Men det går inte idag. Vill ni veta varför? Jag har så sjuk jävla huvudvärk! Har knarkat ner mig med två alvedon men inte fan hjälpte det..
Vill bara lägga mig ner, blunda och bli av med den. Men det går inte eftersom jag måste ha börjat på min rapport i svenska/religion till imorgon, annars kommer min lärare få damp på mig.. Fast ja, nu letar jag väl mest fakta så kan jag jobba på lektionen imorgon. Det låter bra.



Uppdaterar mer sen, för jag o-r-k-a-r inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0