6/2 -10



Hejhej!

Just nu sitter jag hemma hos Christina och tänkte uppdatera lite smått!

Igårkväll hade jag en riktigt mysig kväll med världens bästa pojkvän! En massa tända ljus, film, godis och en massa pussandes! Helt underbart!

Efter att ha vaknat upp med en fin pojkvän bredvid mig så blev till att packa och fixa mig och vid tio ta tåget till Lund. På tåget mötte jag upp Sofie och senare i Lund även Emma. Fördrev lite tid i Lund och timmen senare tog vi tåget till Halmstad där Baloo mötte oss på tåget.

Väl i Halmstad gick vi lite i stan. Jag köpte äntligen solglasögon! Även ett torrschampoo och så köpte vi tillsammans presenter till Sara som fyllde år igår! Vi har precis firat henne med lite tårta och ikväll blir det Ola i Mello..

Nu ska jag gå och vara social igen! Ha en bra helg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0