4/2 - 10



Hej på er!

Allt bra? Själv är det ganska bra, sjukt trött bara. Endå så vaknade jag av mig själv imorse innan klockan hann ringa. Okej, inte helt av mig själv. Jag tror att faktorn att vara sjukt kissnödig med en pojkvän som vänder på en spelar in ganska mycket. Men aja, då hann det bli extra mycket mys istället för sömn vilket är positivt!!

Skolan idag var chill! Balett som första lektion vilket gick helt okej och efter det så hade vi slutproduktionsplanering. Jag är i kostymgruppen så jag får planera kläder och hjälpa till och sy lite och sånt. Passar mig utmärkt! Älskar ju att hålla på med kläder och sånt !

Slutade runt tre idag, och nu hemma har jag skrivit ihopa ett cv. Så nu ska jag bara hitta lite tid och en vänlig själ sen ska jag ut och söka massvis med jobb!! Sökte faktiskt ett jobb idag, de behövde extraarbetare på Max på Nova så jag sökte! Hade varit skönt att kasnke kunna dra in lite extrapengar nu innan Costa, Balen och Studenten ju! Håll tummarna nu.

Liksom, det jobbigaste är inte att söka jobben utan att skriva cv. Så nu kan jag söka jobb. Känner mig helt pepp på det nu!




På tal om något annat, har ni sett de chockerande bilderna på Kissie? Innan operationen utan smink? Oj, jävlar säger jag bara. Tänk hur mycket hon kan trolla med smink och photoshop? Det är sjukt.. Liksom, hon är f-u-l på dom bilderna? Jag tycker hon är ganska söt på de photoshoppade bilderna.. Men nu fick man ju verkligen den nakna sanningen. Hahah, fy fan!


Nej, nu ska jag avsluta här för snart väntar sängen på mig! Sussa lite nu och vila ut inför veckans sista skoldag! Sov gott allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0