3/2 - 10



Godmorgon!

Blev ingen skola för mig idag, för på grund av snökaoset var alla tåg till Helsingborg inställda enda fram till tolv så det kändes inte direkt lönt att åka dit. Hade det sen börjat snöa ännu mer hade jag kanske inte kommit hem och det hade ju inte varit speciellt kul! Räckte ju med att det kluddade igår som sagt!

Kändes lite drygt att gå upp vid sex, och först få sms om att tågen är inställda varpå jag går och lägger mig igen. Då får jag bara någon minut efter ett sms till där det står att tågen inte är inställda. Får gå upp igen och nästan enda borta på stationen ringer mamma och berättar att tågen är inställda och att jag kan gå hem igen. Typiskt.

Men en day-off låter helt suveränt i mina öron. Äntligen lite tid till att plugga igen och göra mina läsloggar! Sen ligger jag inte efter längre vilket hade varit underbart. Orkar inte plugga i tid men när jag ligger efter får jag dåligt samvete.. Det går inte riktigt ihopa eller hur?

Nu blir det då till att läsa ut boken, skriva mina läsloggar och sedan städa lite på rummet och i garderoben! Kan behövas så jag kan planera lite vad jag behöver till våren. Den känns ljusår härifrån men snart så kanske våren dyker upp! Har även planer på lite plagg som ska sys om.

Bloggar senare!  Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0