28/2 - 10



Hej!

Nu har jag lite tid över att blogga på  , så jag gör en liten snabb uppdatering nu !

Dagen började med att jag vaknade ganska tidigt, runt halv tio och det blev en slö förmiddag framför tvn. Lite efter tolv begav jag och mamma oss till Helsingborg för att dansa. Pappa är sjuk idag (eller ja, han har en hemsk migrän) så han kunde tyvärr inte följa med. Men jag och mamma åkte i allafall!
Åkte en snabbis inom Väla på väg hem för att inhandla lite nytt smink till Jessica, mamma och mig. Mamma gav mig ett puder, hihi ! Snäll hon är!!

Agerat kock har jag också gjort idag! Bakat pizza med en maaaassa ananas! Resten av familjen har redan ätit , men jag väntar på min älskling som kommer om typ en halvtimme - så ska han och jag äta då. Hoppas min finis skyndar sig hit för lilla jag är väldigt hungrig! Skynda dig älskling ;) haha.

Nej, nu ska jag avsluta här och hitta på något annat. Ni lär inte höra mer från mgi ikväll så jag ska spendera kvällen med Kenny och pussas en massa med honom! Mys = lovely!

Skola imorgon, och det ska väl bli ganska roligt! :)

Kommentarer
Postat av: klara

fin blogg:)

2010-02-28 @ 18:00:55
URL: http://klarathornblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0