24/2 -10



Hejhej!

Igår så var jag i Kristianstad och träffade Emma! Blev lite prat om sjuka minnen från förra sommaren och så. Rundor på stan där vi båda två blev helt lyckliga efter att jag hittat mina skor som jag letat efter i ett halvår (de i förra inlägget) och Emma hittade en fin lila jacka som hon letat efter ett tag! Emma köpte även blåa och balla solglasögon! Hahah, att dom var blåa och balla fick jag höra ett antal gånger, hhahah! Vi köpte även coola nagellack och nagellacksremover!

Så igår hade jag en trevlig dag i Kristianstad och senare på kvällen kom Kenny hit och myste med mig!!

Min älskling åkte tyvärr hem vid tolv idag för att han skulle träna så efter det var jag och mamma ute och gick. Lite mer än 50 procent av vägen låg under 20-30 cm's snö som man sjönk ner i vilket gjorde det hundra gånger jobbigare att gå! Efter halva rundan var jag lika trött som när jag gått hela! Hahah! Motion fick vi iallafall då vi var helt slut när vi kom in igen!

Nej, nu ska jag avsluta här. Forsätta halvtitta på Vänner och bara chilla! Hoppas alla som läser får en bra dag. Pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0