22/2 -10


Hejhej!

Nu har jag precis sett några avsnitt av Paradise Hotel Danmark, helt beroende av det ! Haha, inte lätt!

Dagen har jag tillbringat i Malmö med min syster där jag lämnat cv och så shoppade vi lite! Dock så är många butiksbiträden sura och vill inte ta emot cv för att det bara "läggs på hög" och så snäser de till att man ska söka via nätet.. Känns som om man kunde sagt det lite trevligare dock.. Sökte dock på Bikbok där tjejen i kassan var jättetrevlig och ville att jag skulle lämna cv och vi pratade ett litet tag! Kändes positivt jämfört med de andra sura butiksbiträdena!

Fick med mig lite plagg hem faktiskt! Ska ut två dagar innan min födelsedag då jag halvt om halvt firar den så jag har fixat kläderna tills dess. Lite småsexigt faktiskt! ;)



vitt halvtransparent linne från Monki, Bustier från Lindex och halsband från Bikbok!
Köpte även smink tillsammans med Jessica, ögonskugga som man kan sota med och ögonbrynsskugga!

Fast på förfesten slänger jag en kavaj över,
så att det inte blir lika avklätt! På benen kommer de antingen bli lackleggings eller jeansleggings
(svarta) .

Nu ska ni få se den oerhört snygga ryggen!



Lite suddigt dock..
Men så blir det nog med nitskärp till och så ska jag fästa tröjan lite vid bustiern fram,
vill inte visa brösten.. Men ryggen har jag däremot inga problem att visa..
Lite småsexigt sådär?


Måste bara berätta att jag höll på att jubla i provrummet inne på Lindex när jag kunde ta en större bh-storlek än vanligt (kom inte med att bh:n är mindre i storlek..). Ni anar inte vilken glädje det var för mig, platt som en planka, att kunna fylla ut en b-kupa! Det var dagens bästa!!

Nej, nu ska jag fortsätta med min testsminkning. Sen kasnke ni får en bild om ni vill! Har för första gången i mitt liv fyllt i mina ögonbryn med en ögonbrynsskugga. Så det ser lite annorlunda ut. Jag ser vuxnare ut.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0