2/2 - 10



Hej på er!

Denna dagen har verkligen pendlat i humörstämningar lite fram och tillbaka. Från skratt till irritation. Från full energi till noll energi.

Det som har varit bra var väl att jag fick MVG på musikprovet, att min bokredovisning gick hyffsat. Det som har varit mindre bra var att jag var helt slut på danslektionerna, flummade bara och orkade knappt något och att den jävla fucking snön gör så att tågen strular! Jag satt fast i Ramlösa i 45 minuter.. Tack och lov hade jag Peder som sällskap! Så hemresan tog typ en och en halv timme... Roligt!! Nej, verkligen inte! Tiden fördrev vi genom att rita, ni vet det där den första personen ritar huvudet, nästa överkroppen, nästa underkroppen och sista ritar skorna? Haha, det satt vi och hade roligt åt ett tag och det här blev vår bästa gubbe!



Men nu är det final i Paradise hotel så nu kan jag inte blogga mer. Hörs imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0