19/2 - 10

Hej!

Sitter hemma hos min älskling och väntar på att han ska äta klart och komma tillbaka till mig. Så då tänkte jag passa på att blogga lite. Har varit lite halvdeprimerad och på dåligt humör de senaste dagarna, därav den kassa uppdateringen. Hoppas ni har förstående!
Ikväll så blir det en massa mys med my love! Blir nog lite film, chips  & dippa och lite sånt. Mycket mysigt!!
Imorgon blir det kalas för mig, mamma och Jessica eftersom dom har fyllt år och jag ska fylla! Bakade lite kakor och sånt i eftermiddags. Roligast var när mamma trodde det var kaksmet spillt på ugnen så hon tar upp det med fingret och bara mmmh! Så när hon stoppar det i munnen så säger jag till henne att den är sånt flytande smör. Hahaha, ni skulle bara veta hur mycket jag och Jessica skrattade och hur mycket vi mobbade henne för det sen! Ahah!  Längtar dock till tårtan imorgon - nötbotten med marsipan. MUMS!!
Nej, nu ska jag invänta min Kennsa och sen ge honom en fet puss när han kommer tillbaks! Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0