16/2 -10


God kväller!

Idag blir det en sån här tvådagars update eftersom jag varit så dålig på att blogga på sistone..



Igår var det måndag vilket var en mycket chill dag! Hade två danslektioner med individuella valet, började med en ny ganska så cool dans! Lite jazzigt och showigt vilket är långt ifrån min hiphop/street-älskande grupps vanliga former. Men det artar sig! Den andra jobbar vi också mycket showigt med snabba rörelser. Me like! Inte lika roligt dock när andra inte är lika snabblärda eller rent av struntar i att komma så man sen måste gå igenom med dom.. Inte skoj alls!
Skolan slutade halv tolv men jag stannade kvar för att vänta på Sofie som slutade runt ett och under den tiden så skrev jag ut lite CV och tryckte ut cirka 25 stycken.. Haha, skolan blev lite rånade på papper!

När jag mötte upp Sofie begav vi oss ner till Knutan, där vi fick ett ytterst roligt samtal på Donken:

Killen i kassan: Ledig kassa!
Jénny skyndar sig fram och utbrister lite för glatt: Heej! Vilket leder till att jag börjar skratta lite.
*beställer*
Kassan: Var det något mer?
Jénny: Nej. ELLER JO!! Vänta nu.  En dipp.
Sofie: Ja, och så ska vi ta med maten. Jénn har nog glömt sin hjärna hemma idag..
Sofies tur att beställa
Sofie: Jag ska ha en vanlig fanta
Kassan: En helt vanlig fanta.
Jénny och Sofie brister ut i asgarv..
Kassan: Ja, ni var då lättroade!
Sofie: Ja, vi brukar få höra det!

Sen lekte vi blonda bimbosar hela vägen ner till tåget.. Hahah.. Det kanske inte låter så roligt, men det var det! Så tog vi lite bilder när vi satt och åt på tåget innan nästa stopp blev Lund!

Fulast bilden på mig? HAHAHAHA.

 

en helt vanlig fanta!

 

Väl i Lund tog vi en sväng inom Jättekul för att bli några hekto godis rikare och därefter nådde vi vårt mål för dagen, som var Nova Lund! Jag blev några cv fattigare och till min lycka hittade jag min studentklänning! I fel färg dock och möjligtvis i fel storlek. Men modellen var så snygg, och satt så jä*a (piip) fint och ja. Ååh, jag blev helt rörd. Aldrig har en klänning suttit så fint på mig! Vill ni se den? Okej, bara för att ni är så snälla. Men nu kommer den ju upp i fel färg, föreställ er den i vit istället ! ;)

 

<-- framsida baksida --->
japp där är ett "hål" i ryggen.

Men åh, den är typ (Som Sofie skulle sagt) "komochhjälpatttamigochdö"

Och nej, nu får ni inte köpa en likadan ;)

 


Senare på kvällen blev det en massa stress med min rapport som sedan äntligen blev inlämnad och efter det hem till my love för lite mys!

Imorse vaknade jag upp vid älsklingens sida vilket var mycket mysigt! Sen skola med fortsatt jobb med danserna på individuella valet och lite genomgång inför Svenska Nationella och sådant..

Nu ska jag nanna, men först bjuda på en oerhört het bild på mig . Tänk vad roligt man kan ha med blött hår, solglasögon och läppstift.



Cause the party don't start til I walk in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0