12/2 -10


God kväll!

Nu har jag hittat lite tid för att blogga idag. Skriva av mig lite är inte helt fel! Idag så tog jag mig en ledig dag, orkade inte till skolan idag. Eller ja, Kenny var ledig så då bestämde jag mig för att sjukanmäla mig så vi kunde sova ut lite och ha en mysig dag tillsammans!

Jag lovar, det var väldigt skönt att inte vara i skolan. Slippa gå upp klockan sex, slippa den Moderna dansen och slippa danshistorian. Slippa åka tåg som alltid är försenade. Dessutom fick jag mig en välbehövlig sovmorgon (även om jag vaknade typ åtta..) .  Blev en massa mys sådär på morgonkvisten vilket gör en mycket glad och lycklig! Efter det så tog vi oss upp till Hälsomagasinet och tränade lite. Kan lova att min kropp var ganska så död efter det! Benen och armarna fick sig en rejäl omgång. Ingen träningsvärk än men det kommer nog! Det var faktiskt sjukt kul, plus att jag hade en väldigt snygg personlig tränare ;) .

Ska nog skaffa gymkort sen tror jag. Dock så är det ganska dyrt så jag får spara lite pengar..

När vi tränat så blev det till att ligga i soffan och titta på Twilight och senare blev det även hemfärd tyvärr.. Hemma har jag i stort sett inte gjort ett skit.. Jag väntar på att Älsklingen ska komma hit till mig nu ikväll och mysa lite. Måste nog snart gå upp och duscha och fixa mig lite så jag är fräsch och luktar gott när min snygging kommer!

Ha en bra fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0