1/2 -10


  Hej!

 
Allt bra med er? Själv är det ganska bra, sjukt trött dock. Lite sömn i helgen och lite sömn natten till idag så då blir man trött. Skulle läst ut min bok idag, men klantan jag somnar såklart i boken efter lästa cirka 80 sidor. Ser jag det positivt så har jag bara 100 sidor kvar.. Men jag har "fejkat" ihop min bokredovisning genom att ha läst slutet på bokrecensioner på nätet .. Haha.. Men nu har jag min bokredovisning kvar, ska ha göra läsloggar på vad jag har läst så jag får säga att jag glömt dom hemma sen läsa ut boken imorgon och skriva läsloggarna då. Bra Jénny. Du är alltid ute i så god tid!
 
  Men vill ni veta något roligare? Jag fick MVG på mitt Nutida konst - musikprov! Sjukt stolt över mig själv att jag klarade fast jag bara pluggat lite ! Tror att Emma också fick MVG av någon anledning .. Haha!

  Nu ska jag snart åka med Pappa och Jessica till Eslöv. De ska träna Yoga och jag ska prova min balklänning, min faster har nu gjort den i lakan så ska vi måtta idag och så hur den sitter och sånt. Har även en ändring till henne, känns dumt att komma och peta med det känns ju bättre att jag kommer med mina ändringar så den blir som jag vill.. ? Aja, vi får se :) .

  Senare ikväll kommer Kenny älskling, blir lite firande av min syster också som blir 17 idag! Grattisgrattis!! Chokladpudding med vaniljsås. Lovely !

  Nej, nu ska jag snart sticka! Wish me good luck with the balklänning! Hoppas ni haft en bra måndag! Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0