10/2 -10



God kväll!

Hur är det mer er läsare? Ifall ni undrar hur jag mår så mår jag fint! Lite trött och halvhängig. Åt dåligt i skolan idag så jag har haft ont i magen och varit lite trött. Men jag lever i alla fall och det är det som är huvudsaken!

Det har varit en bra dag, vaknade upp bredvid min Kenny så dagen kunde inte börjat bättre! En varm kropp bredvid sig som håller om en, det är det bästa som finns!

Skolan idag var också chill. Först en lååång lektion där vi såg en rytmikfilm, analyserade och såg den sen en gång till.. Inte så skoj.. Efter det blev det jazz med Anja, tycker egentligen att hennes lektioner är ganska svåra men idag kändes det som om det gick bra. Anja var inte sur i allafall och det var skönt! Började på en ny dans också och det gick bra, hade lite svårt att komma in i det bara.. Haha!
Efter lunchen (som bestod av lite potatismos...) blev det lite jobb med slutproduktionen, som nog kommer bli grym! Vill inte avslöja för mycket ifall någon har lust att komma och kolla sen. Men om ni vill kolla, det är i slutet av april, så kan ni ju säga till så kan jag fixa så ni kan få komma och titta på mig!

Vet ni? Jag har faktiskt pluggat lite idag. Inte så mycket men lite har jag skrivit på min rapport. Blir väl att skriva lite varje dag nu så jag blir klar tills på tisdag !

Nu ska jag fortsätta kika på 2½ men och äta upp det sista godiset ( och jag som hade nyttig vecka ..? ) ..

Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0