Kaos!



Skåne är kaos.  Signalfel mellan Malmö och Lund så jag kom aldrig iväg. Tåget skulle gått 15.00, var försenat till 15.53 och då kändes det inte lönt så vi bestämde oss för att strunta i det. Jessica och Kenny skulle varit hemma vid 16.00 men tåget blev inställt, ingen buss kom förrän för ett tag sen och nu sitter de på en buss som bara går till Kävlinge så mamma får hämta dom.


Jag och Kenny som skulle med bussen vid fyra och träna.. Hoppas vi hinner träna endå, nu ligger man bara sisådär, två timmar efter i schemat för vi kan inte ta bussen förrän sex. Så är det om man bor såhär ute i ingenstans!



Och att allt bara strular, det tycker jag såhär om:






Sen en till bild bara för att jag tycker det är så jäkla kul med kamera på datorn (A)









Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; okej, jag gör inte mycket ^^

2010-12-02 @ 17:20:50
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Asså jag är så kluven, för jag vill ju träffa er och så! Och jag hade ju klart kunnat fortsätta leta efter en ny klänning ändå, samtidigt vill jag ju spara pengarna och om jag då har en klänning att ha på nyår känns det lite onödigt att åka ner. Men ja, jag veeeeet inte! Samtidigt är jag rädd att jag inte kan ta mig fram och tillbaka med all denna jävla snön :s så kanske borde skjuta upp hela träffa-er-grejen i alla fall nu när det inte är lika akut med mitt shoppande...

2010-12-02 @ 20:21:25
URL: http://emgustafsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Asså jag är så kluven, för jag vill ju träffa er och så! Och jag hade ju klart kunnat fortsätta leta efter en ny klänning ändå, samtidigt vill jag ju spara pengarna och om jag då har en klänning att ha på nyår känns det lite onödigt att åka ner. Men ja, jag veeeeet inte! Samtidigt är jag rädd att jag inte kan ta mig fram och tillbaka med all denna jävla snön :s så kanske borde skjuta upp hela träffa-er-grejen i alla fall nu när det inte är lika akut med mitt shoppande...

2010-12-02 @ 20:21:25
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0