Dag 6 – Ett ögonblick.


Jag har nog inte bara ett ögonblick att välja på, utan många olika. De ögonblick som är mest speciella för mig är de jag tänkte berätta om.

1. Dagen jag och Kenny blev tillsammans.

2. Costa Brava

3. Balen

4. Studenten


Eller, finns de så mycket att berätta. Minnen som är speciella för mig kanske inte betyder så mycket för någon annan. Att återberätta ett underbart minne är svårt. Och det krävs tusen ord och inte ens då kan man sätta rätt ord på det. Så ni får lite bilder istället. Har ingen bild på mig och Kenny från den dagen vi blev tillsammans (midsommar), men ni kan få lite bilder på oss endå ;).















Lovely days <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0