Dag 4 – Mina syskon.


Idag är det mina syskons tur att bli presenterade!



Jag har två stycken faktiskt, en lillasyster och en lillebror.



Min syster heter Jessica och hon är två år yngre än mig och är alltså 17 men fyller 18 i februari nästa år! Som liten var hon väldigt sur och envis och vi bråkade ganska ofta. Men vi brukade alltid leka tillsammans hemma och hittade på en massa! Men som alla gör så växte även vi upp, och nu bråkar vi i stort sett aldrig. Kanske för att vi inte ses så jätteofta... Hon är en fena på att låna kläder av mig och hon tar hundra år på sig att fixa sig. Haha!

Just nu går hon andra året på gymnasiet. Hon går på Consensum i Lund, vårdlinjen med inriktning NV tror jag vi kan kalla det! Hon är jätteduktig i skolan och jag gissar på att hennes IQ är mycket högre än mitt ;) haha!



Min bror heter Anton och han är ett och ett halvt år yngre än Jessica. Han har precis fyllt 16 och är en glad nörd som spenderar all sin vakna tid vid antingen datorn eller med elgitarren. Musik är ett stort intresse och han är rena underbarnet på elgitarr!


På grund av musikintresset så valde han att gå Musikproduktion på gymnasiet, där han går första året. Där får han lära sig att mixa och göra egna låtar. Han är grym kan jag lova! Tror det kommer bli något stort av honom :).



Jag är en stolt storasyster som älskar mina syskon och hade nog gjort allt för dom. Och som den storasyster jag är hade jag också beskyddat dem om det hade behövt. Men dom kan, liksom jag, stå för vad de tycker och kan tala för sig själva så jag behövs väl inte så mycket! Haha! ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0