9 December 2010




Hej på er!


Håller på och pular med min julklänning. Syr den själv och igår råkade jag tabba mig.. Det skulle bli en snygg fodralklänning som skulle sitta skitbra.


Ja, då skulle jag och mamma klippa av den igår. Vad vi inte tänkte på var att tyget drog ihop sig.. Jo så den blev jävlar i de kort. Och inte kort så man kan ha den endå utan, visa halva rumpan och pussyn om jag sträcker på mig. Aja, var ju inte så mycket att göra åt det så jag fick ta fram allt tyg jag hade över idag och försöka komma på något nytt. Det gjorde jag ju och tänkte göra den så den blev lite vid. Nej, då är det ju såhär att det tyget jag har lägger sig längs kroppen och ger ingen vidd alls över huvudtaget.


Så jag vira allt tyg jag hade och just nu så är där typ två tre lager och så har jag nålat upp den lite assymetrisk men blää, sjukt svårt när man bara har sig själv och ingen docka/ modell att sätta klänningen på.. Får fråga mamma när hon kommer hem om hon ställer upp som modell ;) . haha.


Bild får ni inte. Inte förrän den är helt klar och jag är 100% nöjd med den. Men överdelen på den är riktigt najs! Fan vad grym jag är ;)


Nu ska jag fortsätta! Ha de fint! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0