6 December 2010



God morgon!
Har ni sovit gott? Det har jag men jag är fortfarande lite trött, ahah! Vaknade för drygt en timme sen. Är inte alls lika mysigt att sova när ens pojkvän måste sticka vid halv sju och man blir ensam kvar i sängen. Skönt att detta är hans sista vecka på praktiken så nästa vecka blir vi två som ligger och sover länge. Plus att jag blir inte lika ensam på dagarna då. Har ju en söt pojkvän som är hemma och myser med mig då!



Har precis ätit en frukost och nu dricker jag lite oboy. Idag ska jag förhoppningsvis vara lite flitig. Så när jag är klar här så ska jag vattna blommorna och mata fåglarna - det har jag lovat mamma! Därefter blir det att förhoppningsvis göra klart Maddes klänning och kanske även fortsätta på min. Ska även hinna med att söka jobb idag!


Flitiga Jennsan är i farten!



Vid fyra ska jag möta upp älskling på stationen och så ska vi åka hem till honom för lite mys och träning! Ikväll blir det aerobics! Kul!



Aja, vi hörs sen! Ha en bra måndag! Puss :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0