5 December 2010

Hej!

Hade inte tid att blogga igår.. Först hade jag show med min barn! Åh, vad duktiga dom var! Satt där med tårar i ögonen när de kramade om mig och sa att de skulle sakna mig jättemycket! åååh, gullungar!

Därefter kom Madde hit! Vi sydde hennes klänning. Vi blev inte riktigt klara men tillräckligt för att jag ska kunna fortsätta på egen hand! Den kommer bli jättesöt och är en typisk Madde-klänning! :) Därefter blev det chill och mys med chips o dippa o gotte och film, Beck! :)

Idag har jag första tvingat upp Madde efter att ha varit vaken i typ en timme innan henne. Därefter så lagade jag hennes byxor, snackade lite och sen blev de dags för henne att köra hem. Sedan dess har jag bakat pepparkakor och lussebullar! Blev väldigt goda! Jag har även dansat Zumba och börjat fundera på nästa zumba.koreografi. Den blir nog najs och lite annorlundare än de andra :D.

Nu väntar jag på att min fina pojkvän ska komma, han kommer iofs inte förrän vid sex.. Men endå ! Då blir myys på hög nivå!


Vi hörs sen! Puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0