3 December 2010



God morgon!





Fan vad det är segt att vakna tidigt när man har hela dagen framför sig till att inte göra så mycket. Skulle egentligen träffat Maddiz vid halv elva men hon sköt på det till halv två. Så nu sitter jag här vaken tidigt och vet inte vad jag ska göra.



Sitter hemma hos Kenny men jag pallar inte gå ut i det kalla vädret nu för att ta bussen som går om tjugo minuter så jag väntar nog en timme till. Kan säkert roa mig med något ;). Plus att de känns tidigt att åka hem då, liksom, jag har ingenting att göra hemma heller. Jag har i och för sig inget att göra här heller för Kennsan är inte hemma. Blä, jag vill också ha något att göra så jag slipper gå hemma och vara deprimerad.. I nästa vecka har jag varit arbetslös i typ en månad och det är inte kul.. :(



Så idag blire väl att leta upp lite jobb, söka och så. Ska även kika på dagens julkalender-avsnitt! De senaste åren har de blivit så dåliga och fjantiga men jag tänkte ge årets en chans. I och med att jag går hemma och inte har något speciellt vettigt för mig.


Vid ett blir det i alla fall att åka in till Helsingborg för att hjälpa Madde med tyger. Vi ska ha sy-helg tillsammans och ska få ihop klänningar till jualfton/nyår. Madde har knappt sytt innan, så jag kommer väl  få finnas till hand för hjälp .. Hahah!



Aja, vi hörs senare! Ha en bra fredag! Puss! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0