23 December 2010



Hejhej!


Kass uppdatering jag vet men det har varit rena sjukstugan här! Jag råkade smitta alla med min kräksjuka så igår låg mamma och Jessica och kräktes. Anton mådde lite illa bara men pappa har klarat sig!


Idag står alla på benen i alla fall. Mer eller mindre pigga. Bara jag och Jessica som har svårt att äta. Hon för att hon låg och spydde igår och varför jag fortfarande har svårt att äta vet jag inte riktigt. Tror att min mage är känsligare för att jag är glutenintollerant så det tar längre tid för den att återgå till det normala! Äh, mat får jag i mig fast det tar lååång tid.


Idag skulle vi egentligen fira Lille Julafton hemma hos Farmor med släkten men det blir inte av. Känns ju dumt om man råkar smitta någon.. Så det blir att sitta hemma. Jag har varit och köpt fem bingolotter så hela familjen ska väl sitta hemma och spela Bingo på deras uppesittarkväll sam spela lite sällskapsspel tror jag. Kan förhoppningsvis bli mysigt endå! Och så hoppas vi såklart på storkovan och en sprillans ny bil ;). Eller vad säger ni?


Förhoppningsvis är vi tillräckligt friska, krya och smittfria för att kunna åka hem till Mormor & Morfar för att fira jul med dem och min mammas bror och hans fru! Hoppashoppas! Det är ju säkerligen mycket trevligare att vara där än att sitta hemma och ha tråkigt.


Håll tummarna för att jag blir frisk och ge mig ett "Krya" i kommentarerna så jag också kan få en jul tillsammans med släkten haha ;).


Ha det bra!

GOD JUL PÅ ER :)




Kommentarer
Postat av: <3

krya älskling :) <3

2010-12-24 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0