2 December 2010


Godmorgon!



Just nu ligger jag i min nya säng som jag fick igår! Den är en julklapp från mina föräldrar men jag fick den lite för tidigt. Anledningen är att jag legat och sovit på två madrasser på golvet sen min förra säng blev för mjuk och dödade min rygg. Och att ligga i en säng som man får ont i ryggen av varje natt är inte kul.


Madrasserna fungerade bra tills jag för någon dag insåg att de dragit åt sig fukt och började smått mögla. Inte roligt så jag bad om att få en ny säng eller så skulle jag köpa den själv men då inte kunna köpa en dator. Så jag fick sängen i för tidig julklapp! Skitnajs är den! Har kollat på den hur länge som helst då jag egentligen hade planerat att köpa den tills jag skulle flytta hemifrån. Aja, men då blir det en utgift mindre sen när de väl blir läge att flytta ut!


Tänkte söka en massa jobb nu, hittade ganska många som jag skickade till min mail som tips. Men min mail vill nog inte riktigt fungera som den ska idag tråkigt nog.. Så nu står de mellan att leta upp alla igen där jag hittade dom och söka dom så. Fan. Jobbigt alltså.


Sen måste jag också öva in lite mer på en ny Zumba-koreografi. Började lite på en ny cumbia igår, så fortsätter lite mer idag tror jag!


Vid tre tar jag tåget till Malmö, möter upp min syster och så ska vi handla lite julklappar! Förhoppningsvis ska jag få träffa Kenza på Entré också! :)


Ha en fin torsdag! Vi hörs! Puss :)
Trött Jennsan i sängen!
Och sådär ser min mina säng ut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0