1 December 2010

Hej på er!

Blev inget godmorgon inlägg idag för jag följde med mamma till Center Syd för jag hade lovat att hjälpa henne storhandla mat. Vi gick först lite i butiker och jag köpte årets första julklapp till min käre far inne på Dressman hos min vän Suffpuff som snällt hjälpte mig att hitta något fint!

Därefter blev det en massa mat. Bland annat ny hårfärg till mig. Är ni snälla så får ni se resultatet sen! ;)

Snart kommer även dag 3 på presentationen upp också! Därefter ska jag  köra och hämta pappa  på jobbet. Det är samma ställe som jag jobbade på innan!

Btw, så har jag köpt en ny dator som är hundra gånger snabbare än min gamla. Dock är mellanslagstangenten fett skum då det typ reagerar på minsta lilla touch och inte går att trycka ner utan man ska bara nudda den för att göra mellanrum. Fett skum att skriva med! Haha! Så om de blir lite många mellanrum ibland så förstår ni varför!

Ha en bra dag! Nu ska jag  skriva dag 3 på presentationen av mig och därefter ska jag skölja ur färgen. Vi hörs sen! Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0