Fan vad jag är dålig på att blogga.



Men egentligen har jag inget intressant att berätta om. Jag är i skolan, dansar och umgås med vänner och min älskade pojkvän. De flesta tycker det är tråkigt att läsa en blogg där man skriver en massa om sin pojkvän. Men , vad ska man skriva om isåfall, när man tillbringar många dagar i veckan med att träffa den man älskar. Det är så det är . Just so you know.

Fredagen spenderades väldigt mysigt tillsammans med Madde och hennes familj. Med lite pluggande och sen en god middag. Därefter spelades Uno som jag duktigt nog vann! Det bevisar ju att man kan ha tur i både kärlek och spel.

Lördagen spenderades med min Bebi. Vi var hemma hos Kennys farfar för middag och därefter åkte vi hem till honom för en mysig lördagskväll med fina låtar spelandes och tårar som rann. Underbart. Det är där, hemma hos dig, i din famn med dina armar om mig som jag trivs allra bäst. <3

Denna dagen var likadan, med en massa underbart mys!

Imorgon börjar skolan igen, med en massa dans och en onsdag som jag går i skolan till typ sex. Så är det att vara proffesionell dansare.. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0