Alice i Underlandet!



Igår var mamma och jag på bio och såg Alice i Underlandet. Jag fick det i födelsedagspresent men vi hade båda ont om tid i Mars så nu äntligen kom vi igår för att titta!

Något som aldrig hänt mig någon av de gånger jag varit på bio är att filmen hackat och att de haft problem med bilden. Men någon gång ska vara den första och det var precis vad som hände igår! På biografen i Lund har de nyligen köpt in 3D vilket antagligen gjorde att det dampade.. Alltså tio minuter in i filmen så hänger sig filmen (innan dess fick man stå ut med suddig text och suddig bakgrund) och sedan lägga filmen av. Många sura miner men de meddelar att vi får se om filmen från början igen. Tack för det!



Ska man på bio, ska man slå på stort - Hollywoodmeny
Stor popcorn och två stora läsk.
Nästan en liter cola , jag kan berätta att jag drack upp hela min!
Haha!



I och med att det var 3D, så fick man heta brillor!
Mamma och jag !



Nej ni. Nu ska jag fortsätta med min jäkla projektrapport. Den ska vara klar på fredag. Plus att jag har muntligt nationellt prov i Svenska B nästa måndag. Score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0