7/4 -10


God morgon!

Nej, jag borde inte sitta vid datorn. Jo, jag borde vara i skolan. Men vet ni? Jag har blivit lite mer sjuk än innan .. Igår så började det med att jag hade lite ont i halsen och fick sen kramper i magen, vilket inte alls var kul! Lite bättre igårkväll , kanske för att Bebi fick mig att tänka på annat, men imorse så var min röst helt fucked up. Eller rättare sagt sent i gårkväll så fungerade den inte som den skulle.
Magont har jag också fortfarande men det är lite bättre än vad det var igår vilket är bra! Dock så är halsen och min snoriga näsa inte rolig!

Dock så måste jag till skolan i eftermiddag , eller jag måste åka vid elva, för att vi har slutproduktion vilket jag absolut inte kan missa då vi bara har tre veckor på oss tills föreställningarna. Jag hoppas vi hinner!

Nu ska jag tvinga mamma köpa strepsils till mig medan jag går upp och fixar mig och klär på mig.

Hoppas ni har en bra dag och att ni inte är forkylda och sjuka såhär när våren börjar titta fram. Puss!




Bebi, fan vad du är bäst!
Jag älskar dig, mest
<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Kan vara körtlar i magen pga av förkylningen.

Om det inte blir bättre kolla upp det.

C-vitaminer i massor.

Jag dricker det varje månad och har inte varit sjuk på hela vintern.

Var rädd om dig

2010-04-07 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0