2/4 -10

God morgon!

Hoppas att allt är bra med er, för allt är bra med mig! Jag sitter hemma hos min bebi och så tvingade han mig att blogga lite så jag får väl lyda order?
Igår så var jag och Kenny på Center Syd, jag skulle lämna in cv i lite olika butiker men så inser Kenny att jag glömt ändra min ålder i cv:na vilket leder till att jag inte kunde lämna in något så istället så fick vi hjälpa mamma och handla!
Väl hemma igen så åkte vi hem till Kenny, på bussen insåg jag dock att jag glömt min loggbok (jag skulle plugga lite med han tränade) vilket ledde till att jag hann vara hemma hos bebi i tio minuter innan jag fick åka hem igen. Lönt? Nej! Hahah, så hem om och möta mamma på stationen som hade min loggbok och sedan ta samma buss tillbaka!
Plugga och äta lite godis hann jag göra i typ en halvtimme, sedan kom Kenny ner från gymmet och myste med mig! Vi (läs: Kenny) lagade god mat , lax och pasta med hollandiesås! Mycket gott! Efter det såg vi Fame men ja, den var inte så jättebra så vi stängde av efter halva och myste en massa istället! Inte fel!! :D
Myste lite nu på morgonen med , vilket inte är helt fel! Vid halv två ska jag ta bussen hem igen för att sen ikväll åka in till Hbg för lite förfest med Maddisen och sedan Cardinal eller Tivoli!
Glad Påsk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0