18/4 -10


25 dagar till Costa Brava!


Japp, nu ska jag blogga. Och jag ska senare idag försöka lägga in en bild på min balklänning som är nästan klar.

Helgen har varit awesome! Underbar fredag med en underbar och helknas vän! Åkte ner till Malmö med Madde för att först besöka tandläkaren och sen shoppa lite sommarkläder inför sommaren och Costa! Fick tag i lite fina grejer och jag kanske lägger ut bilder sen om ni är snälla och kommenterar att det är fina kläder jag köpt ;) haha.

En massa roliga kommentarer, en del dumma och helt cp. Men det är så vi är. Vi åkte iaf hem till mig sen, färgade mitt hår. Jag var en kass värd som somnade tjugo minuter in i filmen.. Ahaha..

Gårdagen spenderades med my love! Hade lite födelsedagsmiddag för pappa och sen var vi hemma själva för de andra var på konsert. Behöver jag säga att vi inte hade något emot det?

Nu ska jag upp och fotta mina nyinhandlade sommarkläder, leta upp min usb-sladd och visa upp min extremt översnygga balklänning och min fina shopping. Puss.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0