Shopping

Nu kommer det lite bilder och typ ingen text förutom lite under bilden. Pallar inte skriva så mycket :D (och nej, jag är inte klar med alla mina grejer på listan på förgående inlägg) .



(dålig kvalité på bilderna? JAPP!)
Såhär coolig var jag idag iaf! Med min snygga jacka från Cubus!



Nyttig lunch på Sunset Boulevard!



Åh! Jénny har köpt skoooor :D:D <3
Vad för skor? Jo....



Uggs, med RIKTIG sula! Wihoo!
Köpta på barnavdelningen (
japp, ibland får jag ner fötter i stl 35..) Skulle kostat 499
men med 20% rabatt blev det bara 399. JÉNNY GILLAR!

Kanske svårt att se färgen, men de är mörkbruna :)



Lila tröja från Gina Tricot.
Köpte den lite större för att få lite oversize (:



Nu får ni tyvärr inte fler bilder. Har bilder på hur jag ska se ut på Maskeradfesten imorgon, men de lägger jag inte ut, får bli en överraskning!

Nu ska jag städa byrån och plocka upp alla tröjdelar jag råkat klippa sönder i hopp om att
få ihop en snygg outfit (heheheheh)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0