Inlägg om gårdagskvällen


Tjo!
Lite uppdatering om kvällen igår och så kanske ni vill ha? Japp japp, anade de!

Vi började iaf hemma hos Emma, där vi ägnade drygt en timme att göra afro i hennes hår. Sjukt coolt blev det och värt all tid de tog! Sen fixade vi oss, det var ju maskeradpardey på gång och var man inte utklädd kom man inte in.. Så jag var typ någon mekaniker, Johanna var djävul & Emma var neger! Sjukt snygga blev vi iaf!



Såhär såg då kvällens outift ut! Jävligt skönt att festa i iaf!

Lite i åtta drog vi in till stan, första stopp Donken innan vi drog vidare till Tapaz där man fick shottar för 25 kronor! Två tequila på raken.. Hahaha, japp jag var aspackad på kvällen sen!

Gick hem till Vevve där festen skulle vara, träffade Madde och lite annat folk. Efter lite med dricka så gick kvällen utför, allt är lite suddigt. Fick inte så mycket dansat för jag kunde inte stå rakt, haha.. Sista halvtimmen spenderades med ett glas vatten i trappan iaf! HAHAH... Sjuka kvällar jag har..



Jag & Emma! :D <3



Madde som Pippi Långstrump ;) . & Johanna! :D

Vid elva gick jag därifrån, skulle med halv tolv tåget hem och möta upp min baby som skulle sova hos mig! Tycker synd om honom som jag vinglade och hahaa.. Höll på att somna på tåget också..
Men iaf, vi kom hem och hade det sjukt najs! ;)


Emma, jag håller tummarna för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0