30/10-09



God morgon vänner!

Här sitter jag, har redan varit uppe en timme. Eller aa, egentligen vaknade jag vid nio men valde att läsa ut "New Moon" innan jag gick upp. Fy fan va dom böckerna är svinigt bra! Nu vill jag bara börja läsa trean, nu nu nu! Emma, om du läser detta så förstår du att du snart för besök 8) hahaha. Aah, jag är kär i dom .. Hahah..

Nu ska jag snart börja städa på rummet, all möblering, städning av garderob och byrå har gjort här stökigt och sjukt dammigt. Jag går runt här helt irriterad i ögonen, nyser och snorar, vilket inte alls är skoj! Så plocka bort allt på golvet och dammsuga står på dagens planer!

Vid fyra ska jag ta tåget in till Helsingborg, möta upp Johanna & Emma som kommer och hämtar mig & Johanna med bilen och sen kör vi hem till Emma och fixar oss och har lite förfest! Jag ska fixa Emmas hår vilket säkert la ta fett lång tid! Men coolt hoppas vi! Hon lär nog bli utsedd till kvällens bästa outfit hoppas jag! Annars utser jag henne till det :D ..

Sen var jag tar vägen ikväll har jag ingen aning. Sista tåget går ju hem halv ett (eller aa, jag kommer inte enda hem men jag kan säkert fjäska för någon att komma och hämta mig) så då kasnke jag har festat klart. Går ju ett halv tolv med. Så ja, får se hur länge jag orkar parta ikväll. Möjligtvis att jag kanske kan sova hos Vevve (där festen är).. Men aa, vi får la se vart kvällen bär!

Nu ska jag avsluta här, påbörja städningen och vara en duktig flicka idag! Heheh! Skriver kanske något senare, får se om jag får tid. Hehe :D .. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0