29/10-09


Idag har jag varit och shoppat i Malmö med min syster! Först tog vi en runda på stan , kikade in utbudet där. Tillbringade säkert 40-45 minuter inne på Weekday då min syster hade svårt att bestämma sig för vilka jeans hon skulle välja. Tur hon åkte med mig, som har tålamod för sånt ;) .  Jessica har i alla fall hittat sin favoritaffär bland jeans nu! En runda in på Trianglen som firade 20 år! De erbjöd 20% på de mesta i typ alla affärer, så där fick jag köpt skor!

En runda till Entré för mat och lite mer shopping hann vi också med! Skoj dag med syrran! Bilder på mina inköp får ni sen, för jag har lite grejer att göra först!;

* Leta upp hur man gör afro i håret
* Fixa min maskerad-outift
* Se om det går att rädda mina lösögonfransar..
* Be mamma agera langare (SCHH)
* Städa i min byrå
(igår städade jag garderoben..)

Sen ska ni få bilder :D . Men ja, som ni ser har jag lite att göra! Vi hörs senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0