28/10-09


  Hejhej !

Allt bra med er som sitter och läser? Med mig är det bra, väldigt bra dessutom - för jag har tillbringat i stort sett hela dagen hemma hos min älskling, vilket har varit helt underbart! Filmtittande, mys, mer mys och en massa pussar. Finns ingen som honom, ingen lika underbar & bra ! Ingen lika snygg. Jag älskar dig Kenny !  <3

Åkte tyvärr hem vid fyra och sen dess har jag inte gjort så mycket, ätit, chillat och nu sitter jag och äter godis! Har varit sjukt sugen på godis hela dagen! Haha! 

  Vad som händer ikväll har jag ingen aning, blir väl att lägga mig tidigt så jag är sjukt trött idag! Ska antagligen upp ganska tidigt imorgon för att jag gissar på att jag ska med Jessica till stan (Malmö) och shoppa :) .

  Men nu orkar jag inte skriva mer, haha.. Puss!


Kommentarer
Postat av: Kenny

Awe, älskling.. du är bäst <3

2009-10-29 @ 04:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0