27/10-09


Tjolahopp!

Nu är jag hemma efter en trevlig visit i storstaden Landskrona! Imorse så vaknade jag upp med min älskade lite för tidigt, så vi låg och mös typ två timmar i sängen! Underbart! Att vakna upp med den man älskar bredvid sig, känner hans varma kropp intill sin egen & armar som håller om en. Jag lovar, det finns inget underbarare. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! och min största fasa är att mista dig.. <3

Iaf, så vid elva så tog jag & Kenny bilen och hämtade upp Kajsa & Peder innan vi drog till Landskrona för att bada på Karslundsbadet! Sjukt mycket folk, men det var skoj! Men efter drygt en timme så tröttnade vi på det dock och gick för att duscha och sen dra och käka! Nu har jag precis kommit hem och ja, nu ska jag väl bara chilla och senare åker jag hem till baby och myser hemma hos honom! Jénny gillar!

Nu tänkte jag avsluta här, enjoy (: . Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0