26/10-09


Idag har jag varit duktig kan ni tro! Mitt rum är i stort sett helt dammfritt, har möblerat om - vilket gör att man får bort allt damm och äckel bakom dom. Skönt faktiskt. Dock hoppade hjärtat upp i halsgropen några gånger då det kom spindlar krypandes! Uschusch! De små klarade jag av att döda själv, men en stor jävel fick min bror komma in och ta till modet för att döda! Sex stycken äckliga rackare hittade jag..
Nu är dock rummet snyggt prydligt och inte något äckligt alls någonstans! Möblerna har också bytat lite platser, kändes som en förändring behövdes efter typ, 2½ år likadant..

Bakat har jag också hunnit, en kladdkaka som för en gång skull blev kladdig! Dock flöt det över ur formen, men god blev den! Efter det så blev det lite snabbdusch och fix innan jag tog tåget ner till Malmö för att träffa min kära vän Baloo! Mysig fika på ett ställe som jag inte kommer ihåg va det hette. Det var ett mysigt stället iallafall. Haha, här tänkte jag precis rekomendera det, men enkelt att göra när jag inte ens kommer ihåg vad det heter 8) hahah.

Sa hejdå till Baloo efter att vi blivit utslängda av Din Sko och hade sällskap på tåget hem med Kajsa, Victor & Simme. Skoj!

Nu kommer Kenny snart hit och myser med mig, för imorgon ska vi, Kajsa & Peder åka och bada! Jag ska brumma bil och leka taxi. Wiiho :D .

Nej, nu ska jag avrunda här och invänta min älskling ! Puss!

Kommentarer
Postat av: Christina

Spindlar finns bara i lyckliga hem.

Sara avskyr dem och vägrat öppna sitt fönster hela sommaren. Det har hängt ett antal utanför.

Jag vill också fika så det får bli det snart i Lund.

2009-10-27 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0