24/10-09


Hej!

Här sitter jag nu , precis druckit upp mitt kaffe och ätit upp glassen! Innan dess har jag hunnit med att gå ut en långrunda, rensat huvudet och hela kroppen. Lite frisk luft skadar ju inte. Dock så vet jag inte vad som hände med efter ett tag fick jag typ, eller det kändes som om något tungt i bröstet och en dess har jag lite svårt att andas. Svårt och svårt, men tungt äre. Aja, det går väl över snart kanske. Haha, som de kan gå.. Okej, det är väl egentligen inget att skoja om..

Vaknade tidigt idag av någon konstig anledning, iofs fick jag endå tio timmars sömn vilket var efterlängtat! Storstädat hela huset och läst x antal sidor i New Moon har också stått på dagens schema. Försökt hålla mig sysselsatt, för det värsta jag vet är att bara gå runt och göra ingenting. Det är så sjukt tråkigt eftersom jag är en ganska rastlös person. Så jag hoppas jag hittar på något varje dag så jag slipper sitta hemma. Då kommer jag äta upp mig själv eller klättra på väggarna. Det kommer nog inte hända förhoppningsvis, har lite planer! Träffa Baloo för kvällsfika, åka till Kristianstad för att träffa Emma! Bada någon dag kanske, maskeradfest & sen Thriller i Malmö ! Så lite har jag allt planerat. Men jag har fortfarande feta luckor där ni kan boka mig (A) HAHhh..

Och nu, precis här orkar jag inte skriva mer. Hem till Kenny ikväll <3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg och måste säga att dina glasögon är så coola.

Ha en underbar kväll och hälsa familjen .

kramis

2009-10-24 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0