23/10-09


Godkväller!
Här sitter jag nu, lyssnar på Nyheterna i väntan på att Idol ska börja igen.. Har ingen direkt favorit iår för jag har missat alla föregående fredagsfinaler så jag har inte blivit inbiten idol-tittare iår! Vilket känns bra faktiskt!

Nu är Höstlovet här, vilket är underbart! Har varit så skoltrött de senaste veckorna. Deprimerad och helt slut i huvudet. Exempel på danslektionerna så har kroppen gjort det den ska, men huvudet varit i en helt annan värld. Som ett töcken där man går miste om det mesta!

Men nu har jag en veckas lov efter mig, och jag ska sova!! Vila ut mig och ändra inställning så jag orkar skolan veckorna som sen ligger före jullovet! Hoppas jag klarar det utan att bli alltför nedstämd. Jag har oturen att bli lite nedstämd såhär till hösten när det är mörkt och kallt ute.. Jag vet inte varför, men det har varit så de senaste åren. Jag vet dock inte om det kommer bli lika illa iår, jag menar, jag är mycket lyckligare i år så förhoppningsvis så klarar jag mig och sjunker inte allt för djupt!

Om jag nu går tillbaka till lovet så har jag en del planer faktiskt. VIlket är skönt, för det värsta jag vet är att sitta hemma och bara gå runt och dega. Hemma med min pojkvän är mys dock, men helt ensam är så drygt. Jag är den som är fett rastlös och får typ kryp i benen och halvt damp.. Inte lätt, haha!

Ikväll har jag hunnit påbörja mitt danssolo, och om jag fortsätter såhär så kommer nog solot bli väldigt bra! Jag har ju mina idéer, som dock är mycket grymmare i huvudet. Min kropp är inte lika duktig på att dansa som det huvudet hittar på! Aja, men jag tror det koller bli grymt!

Nu ska jag strax avsluta här, men tänkte uppdatera ett litet längre inlägg nu så att ni som hittar hit från min gamla blogg får något att läsa. Kan dock inte lova att jag uppdaterar varje dag. Skriver när jag känner för det, när jag måste skriva av mig och när jag helt enkelt inte har ett skit att göra (som typ idag). Men om jag har fullt upp någon dag så förvänta er inget stress inlägg. Då får ni väl reda inom rimlig tid vad jag har haft för mig. Är ganska busy nu för tiden..

Ha det så bra alla som hittat hit, och välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0