091030


Läskigt..
Jag kan inte äta idag utan att må sjukt illa.. Istället för lunch skulle jag äta middag såhär mitt på dagen eftersom jag ska iväg ikväll och hinner inte äta något då mer än något litet, så spagetti och köttfärssås fixade jag.. Efter typ fem-sex tuggor sa det typ stopp och jag blev typ illamående? Men eftersom jag liksom alla andra vet hur farligt det är att inte äta så tryckte jag ner lite till..
Jag tror min magsäck krympt eller något, för att jag har ätit ganska dåligt hela veckan.. Men aa, blir väl till att småäta hela dagen, annars däckar jag väl efter två cider ikväll.. Hahah och det vill jag inte råka ut för ;) .

Nu ska jag snart dammsuga rummet, för det har jag fortfarande inte hunnit med! Efter det blir det dusch, sen så lite snabbfix och packning! Blir ju inte så mycket sminkning hemma eftersom de ska jag fixa hos Emma - dock tänkte jag försöka mig på att få rätt på lösögonfransarna här hemma innan. Ska jag vara sexig ikväll så måste jag få på fransarna att fladdra vackert med ;) . HAHAH!

Känner att ingenting här blir sammanhängande och jag hoppar mellan olika grejer? Aja, jag är ju inte speciellt sammanhängade i mig själv ( eller aa, jag sitter ju ihop men mina tankar och saker jag gör är ganska osammanhängande ibland.. xD ) . Hahahah, nu rörde jag till det ännu mer? Hehe. Jag vet inte vad jag babblar om ..

Aja, dammsugning står som sagt på schemat! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kenny

jag älskar dig baby! <3

2009-10-30 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0