091025


Nu när jag har ny blogg så har jag mer lust att skriva, man kan ju faktiskt undra varför? Skönt iallafall,  men ny blogg och sånt. Den andra är ju trots allt mer än 1½ år gammal. Lite uppdatering kan man behöva ibland. 800 skrivna inlägg? Nu är jag uppe i 7 med denna.. Haha. Lagom mycket skillnad?

Gårkvällen (heter det så? haha) & dagen har spenderats hemma hos Kenny, vilket alltid är lika mysigt! Igår låg vi och tittade på Körslaget. Ska erkänna att jag inte röstade, haha. Jag vill inte slösa pengar på tv-program med. De som sönderbombar sin telefonräkning röstar ju för mig med! I princip, liksom varför ska jag rösta en gång när någon röstar 30 gånger? Känns ju inte lönt då!
Somnade sen halvt i älsklingens famn, och då bestämde vi oss för att säga godnatt och sussa! Imorse ställdes ju också klockan om , vilket gjort dagen längre. Ska jag vara ärlig är jag faktiskt för trött för att klockan ska vara 18.00.. Sjukt. Haha. För mycket ljus? Dock är det hemskt när det är mörkt ute redan vid fem? Rolig skolan blir sen då? Åker hemifrån vid sju, då det är beckmörkt. Kommer hem igen vid fem, då det är nästan lika mörkt.

Dagen har lett till ännu mer mys och en promenad ute i regnet. Alltid så mysigt med min lilla snoris ;) . Åkte hem vid två och hemma så har jag inte gjort så mycket, funderar på om jag ska börja möblera om på rummet idag, eller om jag ska spara det till imorgon. Just nu känns det som om jag sparar det till imorgon. Har verkligen ingen ork! Top Model om en timme iaf!

Och nu ska jag skörda min farm! Hoppas alla haft en bra söndag!



jag älskar dig! <3
Haha, kolla dock inte på mig, ser ut som ett fetto.. Liksom, kolla armen
och hakan :O haha. Men Kenny är lika snygg som alltid (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0