Uppdatering


Ååh, nu måste jag ju ta mig i kragen . Är så sjukt opepp på att blogga. Men får väl slänga ner lite om gårdagen och denna dag!

Dessa två dagarna har innehållit så sjukt mycket dans! Vilket varit helt underbart! Jag har nog aldrig dansat så bra som jag gjort nu . Aldrig känt en sådan känsla av, adrenalin. Man bara vill ut på scenen, köra sitt race och visa vad man går för. Underbart.

Gårdagen var det först två danslektioner då vi övade igenom alla danserna, finputsade och justerade alla placeringar. Skönt att äntligen fått komma igång efter att ha varit sjuk förra veckan! Situpsen gav dock träningsvärk. Men äh, så det ska vara! Efter lunchen vid halv ett så var det genrep i aulan! Alla grupper fick först köra igenom sitt två gånger för att hitta placeringarna och då fick alla andra grupper titta! Skoj att se alla andra. Och grymt. Efter det så blev det genrep då alla skulle vara bakom scenen, så vi fick in hur lång tid vi hade på oss mellan låtarna och sånt. Jag hade det lite stressigt. Jag har dansat i två olika grupper, både i a-gruppen och b-gruppen. Vi i b-gruppen inledde hela showen , alltså som nummer ett. Nästa uppträdande (med a-gruppen) var som nummer 3. Hej stress! Men jag klarade klädbytet med marginal alla gångerna. Så jag ska väl inte klaga. Jobbigast var väl medan tredje och fjärde låten. Visst att jag kasnke hade tio minuter, men jag skulle hinna göra mig zoombie-aktig emellan där med vitt smink och sånt shit. Det tog lite tid! HAHA!

Låtarna vi hade var:

Flo Rida - Elevator
Stomp - Beat Box
Michael Jackson - Smooth Criminal
Michael Jackson - Thriller

Efter ett genrep som gick mycket bra så var det lite paus där vi sminkade oss och gjorde vi oss. Ett snabbesök på Donken och sedan vare dags för föreställning för föräldrar, släkt & vänner! Mamma, Kenny & Peder var och kollade! Mycket trevligt. Föreställningen gick ganska bra. Var ganska nervös, så jag gjorde några småfel men annars gick det bra!! Sen följde min baby med mig hem och mös :* <3 .

Idag så hade vi två föreställningar för skolorna här omkring! Fullpackat med folk ! Idag var jag inte alls nervös , det var bara in och köra järnet. Adrenalinet pumpade i hela kroppen. Sjukt glad var jag. Ville bara fortsätta dansa och köra! Aaah. Känslan går faktiskt inte att beskriva!

Efter två lyckade föreställningar så vare slut på det roliga och dags att bege sig hem!  Inom banken först med Sabina där jag för första gången i hela mitt liv betalade en räkning! Sjukt! Så vuxen jag kände mig! Nu är iallafall depositionsavgiften till Costa Brava-resan betald. Costa here we comes!


Nu skulle jag egentligen lagt ut lite bilder här. Men bloggen dampar och jag pallar inte just nu... Så , det kommer kanske bilder imorgon om ni har tur :D HAHAH. Puss!



UPDATE:
Jag har btw fixat twitter! twitter.com/jennsans          ... Kika gärna in där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0